niedziela, 21 października 2012

#10.

Wszystko mi mówi, że niebawem podejmę błędną decyzję, ale czyż człowiek nie uczy się na własnych błędach? Czego los chce ode mnie? Żebym nie podejmowała ryzyka?  Żebym wróciła, skąd przyszłam, nie mając nawet odwagi powiedzieć życiu "tak"? 

Wszystko z dnia na dzień po prostu wróciło i nie chce odejść. Miałobyć lepiej a jest gorzej. I znowu to robie, co jest ze mna nie tak? nie wiem za co Cie tak mocno kocham i czemu tak bardzo tęsknie. Chciałabym święta, pierwszy raz w życiu je chce, mam nadzieje, że szybko zleci i bedzie zima, śnieg święta. Tak poza tym kocham moje małe maleństwo. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.