wtorek, 6 listopada 2012

#21.

Chyba przestane oglądać wiadomości itp. jak słucham, że matka zabiła 5 własnych dzieci, albo, że matka Madzi 'zaginęła' to ciśnienie od razu podskakuje mi do 300. No w końcu to Polska, za zabicie dziecka nie dostaniesz nic, a za to, że masz 2tyś. zł. długów od razu wynoszą Cie z domu jak przestępce. Ciężko mi uwierzyć w to, że zaginęła i coś jej się stało. Stwierdziła, że może uciekać to uciekła. Gdyby się troche ogarneli już dawno by siedziała, bo dowodów jest dużo, ale przecież oni wiedzą lepiej. Tak samo dzisiaj 'UWAGA' a tam opiekunki w przedszkolu zmuszają do jedzenia i wiążą, od razu jak zobaczyłam zdjęcie i filmik to moja reakcja 'Ja pierdole jak tak można'. Nigdy nie zrozumiem jak można zrobić krzywde małemu dziecku, które jest tak bezbronne. Przecież te dzieci będą mieć traumę do końca życia. A jeszcze dzisiaj czeka na mnie 'Magazyn ekspresu reporterów' i znów ciśnienie +300 za pewne. A teraz czekam na ważnego sms'a i idę pić ciepłą herbate bo zamarzam ;) . Może wygram dzisiaj 50mln. w lotto! 

Zapraszam tutaj: http://ask.fm/Madziisz .


Moja miłość ;) .
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.