sobota, 10 listopada 2012

#23. lecimy.

Miałam nic nie dodawać przez tydzień lubi dwa.. ale musze.

Teraz ja czuję Twój ból, czuję jak z sił opadasz, jak odpada każde z piór i jak słońce nas zdradza.
Zaczynam upadać, oboje wpadamy w bezwład, musimy to przetrwać, choć znowu muszę przegrać.
Ta noc była tak piękna i wiodła nas natchnieniem, więc tule Cię do serca nim uderzymy w ziemię,
i odrzucam zwątpienie, nasze ciała tną powietrze, i upadamy, rozbijamy się w tym świecie przekleństw.
Czuje ból jak nigdy jeszcze, nie mogę się ruszyć, niebo płacze deszczem, Ty leżysz jakby bez duszy.
I próbuje się zmusić i mimo bólu powstaje, klęczę nad Twym ciałem całując twe usta stale.
I czuje jak oddajesz pocałunek, bije serce, chwytasz moją rękę, znowu noc i jest tak pięknie.
Znów chcemy więcej, stajemy na krawędzi, lećmy - nie możemy dać słońcu zwyciężyć.

Czekam sobie na 17.11 to będzie dobry dzień, oby.  Szkoda tylko, że wszystkie plany tak się zmieniają, ale co tam. Najgorsze jest to, że wszystko mi Ciebie przypomina i dalej Cię kocham pomimo tego, że jest lepiej i nawet nie wiem czy zdarza Ci się o mnie pomyśleć.. A teraz ide dalej oglądac 'Mam talent' ;) . // http://ask.fm/Madziisz .

Takie włosy sobie zrobie! ;3 . Troche dół nie wyszedł, ale mniejsza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.