czwartek, 18 kwietnia 2013

#89. Hand cream.

Dzisiaj sobie zrobiłam wolne od szkoły. A tak naprawdę poszłam do dentysty, ale powiedział, że mam przyjść po wakacjach chyba, że ząb będzie bolał. A, że nie chciało mi się już iść do szkoły to sobie wróciłam do domu. I tak muszę się uczyć na jutrzejszy sprawdzian z prawa.

Niedawno zamówiłam sobie u koleżanki krem do rąk w AVON'ie. Zawsze miałam problem z tym, ponieważ co nie kupiłam sobie kremu był nie taki jakiego szukałam. Nigdy się odpowiednio nie 'wchłaniał' a ręce i tak były takie jakie wcześniej. Ten krem, który teraz zamówiłam jest jedyny, który mi odpowiada. Dobrze się wchłania, nie ma tak, że nadal go czuje.. Bardzo dobrze nawilża skórę a ręce staja się bardzo gładkie, zapach też bardzo ładny, a cena to tylko koło 6zł, nie pamiętam dokładnie. Stosuje go przynajmniej 2 razy na dzień ;).


Zauważyłam, że ostatnio mój blog się zamienił na jakiś kosmetyczny. Olejek o którym wcześniej pisałam będę zamawiać dopiero na początku maja, bo jestem bez funduszy. Teraz sobie oglądnę TOP MODEL, bo wczoraj zapomniałam i wypiję mięte, bo się już wkurzyłam i moja nerwica się odzywa. Jutro koncze chyba teorie, a w sobote z Ula na zdjęcia ;) Miłego dnia!

SKR.


11 komentarzy:

  1. kolejna fajna recenzja! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. :D Spróbuję coś tam pokminić. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. to że twoj blog robi się kosmetyczny wgl mi nie przeszkadza ;d ja mam problemy z kremami do rak bo potem zapominam o kremowaniu :) nie wiem jakoś nie potrafi mi to wejść w nawyk :) co chwilę coś robie i tłuste ręce mi w tym przeszkadzają

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam go, fajne opakowanie haha :D
    http://tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z tej serii scrub do ciała, masło i mleczko :) Jestem z nich bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam problem z utrafieniem na dobry krem do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego kremu, ale nie lubię zapachu wanilii. Wybrałabym wersję truskawkową. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna recenzja kremu (:

    anni-vitae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. w takim razie czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez często mam suche ręce, mam balsam do całego ciała z hm i nim je smaruję i są dobrze nawilzone ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.