niedziela, 12 maja 2013

#96. Kuferek.

Cześć! Dzisiaj ostatni dzien weekendu, ale za to coraz bliżej do wakacji. Nie wiem co się ze mna dzieje, ze wstaje tak wczesnie.. Wyspac się wcale nie moge, ale jak napisze ten post włącze sobie film i ide dalej spać. Cały week. Prawie lało, ogólnie lubie deszcz, ale nie w takich ilościach.
Na święta dostałam od mami kuferek, bo pomyślałam, że zawsze chcę pieniądze to chociaz raz coś innego. Mam go zawsze koło siebie jeśli np. muszę szybko pomalować paznokcie czy coś podobnego (oczywiście nie są to moje wszystkie kosmetyki). Taki kuferek fajnie się sprawdza. Kosztował chyba jakieś 50zł, nie pamiętam już. A o to zawartość









Jeśli chodzi o róże to ja ich wcale nie używam, więc są mi nie potrzebne,
Dzisiaj muszę ogarnąc geografie, bo jeszcze jednak jedynka i po mnie.. A tak mi się nie chce, nic mi się nie chce. Muszę isc do lekarza z zatokami, bo codziennie mnie głowa boli a to już nie jest fajne. Jutro znów mam jazdy. A mam problem, zostawić tło tak jak jest czy zmienić na inne? Czarne czy coś?


9 komentarzy:

  1. Mam ten sam kuferek, tylko inny kolorystycznie.
    Kupiłam go za 39,99 w grudniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny !
    Moja mama ma podobny i też sobie chwali :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kuferek. ;D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, genialny ten kuferek :) bardzo przydatny na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kuferek i jaki pakowny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kuferek, ja mam podobny tylko troszkę mniejszy. :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten kuferek, mam podobny tylko mniejszy ;DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetny! Najbardziej urzekły mnie poukładane pędzelki i tyyyle kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fantastyczny! *-*
    tak, mam kolczyki w policzkach c:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.