środa, 28 sierpnia 2013

Obecność. #121.

Obecność. Gatunek: horror. Film już raz próbowałam oglądnąć, ale nie wyszło. Więc dzisiaj włączyłam go po raz kolejny. Szczerze to film mi się podobał, pierwszy film od dawna, na którym się bałam. W nocy raczej bym nie dała rady go pooglądać. Opis: Lorraine Warren (Vera Farmiga) i Ed Warren (Patrick Wilson) to dwójka badaczy zjawisk paranormalnych. Pewnego dnia, zostają wezwani przez przerażoną rodzinę, na odludną farmę. Okazuje się, że mieszkańcy są nawiedzani przez tajemniczą zjawę, która nie chce dać im spokoju. Para badaczy, staje do walki z najstraszniejszym demonem z jakim kiedykolwiek mieli do czynienia. Podczas seansu "Obecnościć" można odnieść wrażenie, że większość aktorów obsadzona została "po warunkach". Efekt jest jednak więcej niż przyzwoity. Ron Livingston z dobrotliwym spojrzeniem spaniela świetnie sprawdza się jako przerażony ojciec rodziny, a Patrick Wilson przywdziewając maskę twardego egzorcysty, zachowuje nawet psychologiczny autentyzm. "Obecność" wyrasta na jeden z najlepszych hollywoodzkich filmów grozy ostatnich kilkunastu miesięcy.




Wiem, że miałam napisać wczoraj post o tym jak było w Mielnie, ale nie miałam kiedy, bo pół dnia przespałam, potem musiałam się pożegnać z chłopakiem i ogólnie byłam bez humoru, ale wytrzymamy kochanie wierze w to, to tylko dwa miesiące, albo i aż.. Kocham Cię najmocniej i już mi Ciebie tutaj brakuje i Twojej obecności. O Mielnie napisze w podsumowaniu wakacji a potem tak jak mówiłam zaczynam pisać posty na wybrany temat. O 14 ide z dziewczynami do miasta po mikrofon i trzeba zainstalować skype. I czekam na moją paczke!


13 komentarzy:

  1. Oj nie, tylko nie horrory. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, no właśnie! :D W tej kwestii są aż za dobre.

    OdpowiedzUsuń
  3. poznalas chlopaka nad morzem i go kochasz już?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie poznałam go nad morzem ;) .

      Usuń
    2. I pomyśleć ze to ja wywołałam tą burzę :O / Margaret

      Usuń
    3. Daj spokoj, czym sie przejmujesz? ;> .

      Usuń
    4. Aj, no bo przez moje niedopatrzenie dziwne rzeczy wychodzą :P

      Usuń
  4. nie oglądałam, ale zastanawiam się czy na niego iść...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje serdecznie za życzenia :) :*
    Ja akurat zbytnio horrorów nie lubię :/ Wczoraj próbowałam oglądać Paranormal to jakoś nie dałam rady xD
    Fajnie , że jesteś z chłopakiem szczęśliwa . Życzę Wam wszystkiego dobrego a najbardziej to wytrwałości ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ogladalam ostatnio, fajny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie oglądałam obecności ,ale wszyscy bardzo polecają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na "Obecność czatuję" odkąd mój młodszy brat przestraszył się reklamy. Lubię horrory. Co raczej jest dziwne, bo nie robią na mnie kompletnie żadnego wrażenia. Ot, oglądam je jak zwyczajny serial lecący w Polsacie. Z tym wyjątkiem, że na horrorach mimo wszystko się nie nudzę i doceniam, jeżeli są dobre.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.