środa, 7 sierpnia 2013

Zmiany. #117.

Czesc! Jak już pisałam wcześniej postanowiłam wprowadzić zmianę na moim blogu, nie będzie to duża zmiana, a może jednak?. Po prostu jedyną zmianę jaką wprowadzę to to, że mój blog zostanie zamieniony na blog tematyczny, będę wybierać jakiś temat bardziej poważniejszy na który będę mogła wyrazić swoje zdanie, co o tym myśle itp. Będzie można też o tym podyskutować, nie mówię, że nie będę się pojawiać inne posty, bo pewnie będą, ale to już rzadko, więc jak macie jakieś pomysły co do tematów o czym chcielibyście poznać moją opinie to piszcie.   Pierwszym tematem w następnym blogu będą związku homoseksualne. To na tyle, 3majcie się!


Dawno nie było moich zdjęć, wiec macie. Jakaś choroba mnie bierze, bo od wczoraj wieczora mnie kaszel męczy.. mam nadzieje, że mi przejdzie jak najszybciej. I nadal czekam do momentu aż będę mogła odebrać prawko! mam nadzieje, że to będzie jeszcze przed moim wyjazdem do Mielna ;) . Miłego dnia!

15 komentarzy:

  1. oo, ciekawa jestem jak wyjdzie Ci ten pomysł :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na ten post o homoseksualistach ;)
    Może zrób jakiś tag o sobie np.30 faktów czy coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na pierwszą notkę tematyczną :) masz rację lepsze upały niż ciągły deszcz ;d jednak są takie upały żę prawie wszędzie jest 3 stopień zagrożenia pożarowego ... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. dzisiaj ciągle o tym w radiu mówili ... masakra jakaś ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, biedna, zdrowiej tam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja słucham radia gdy sprzątam lub biorę prysznic bądź kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy pomysł, będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tam, nie muszą się zgadzac ze wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wyszłaś prześlicznie na tym zdjęciu :)

    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam jakiegoś pomysłu o czym mogłabyś pisać... ;) Czekam z niecierpliwością! ;)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa zmiana :) śliczniutka jesteś :)
    elegance

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze tydzien muszę poczekać! Pochwal się xD :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.