środa, 25 czerwca 2014

124dni ćwiczeń - efekty. #165.

Minęło mi już 123 dni ćwiczeń.. Czyli 17 tygodni i 3 dni ;) Jestem z siebie zadowolona, że dałam radę.. i nie mogę teraz się poddać. Najważniejsze by utrzymać wagę, bywało ciężko nawet bardzo, nie raz chciałam to przerwać, ale nie mogłam po raz kolejny sobie odpuścić, ile razy można? A to dopiero początek..

Przez ten czas udało mi się schudnąć 14kg, czasami w to nie wierze, po tylu próbach.. Zmotywowałam kilka bliskich mi osób do ćwiczeń i 'polepszenia' swojego ciała, co naprawdę jest czymś fajnym, że można komuś jakoś pomóc. Nigdy więcej bym nie chciała wrócić do wagi tej co była na początku. Teraz czas by pozamieniać to w mięśnie. Dziękuje wszystkim którzy we mnie wierzyli, oraz tym którzy twierdzili, że nie dam razy, byliście moją największa motywacją! No więc z 66kg doszłam do 52kg. 

22.02.14r. - 66kg.
18.05.14r. - 55,5kg.
24.06.14r - 52kg!




 


Burdel w pokoju jak zawsze, nic nowego, opalenizna się fajnie odznacza. No nie ważne. Moje efekty, wydaje mi się, że na żywo i tak bardziej widać. Jak dobrze, że są wakacje i tyle czasu wolnego! Teraz sobie pogram w gta a później dalej biore się za ćwiczenia! Miłego dnia! Mam najlepszego faceta, 166dni za nami, Kocham Cię, pamiętaj.

'Giną kalorie, niech wysłucha masa, 
nie żałuję w ogóle, zabiłem grubasa.'


16 komentarzy:

  1. jakie cwiczenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie moje ćwiczenia to leżenie na łóżku i jedzenie kebabów.. post niżej wszystko jest napisane.

      Usuń
  2. :O Gratuluję Ci takiego efektu! Podziwiam Cię, że wytrwałaś <3 Ja też jestem w trakcie ćwiczeń, póki co udało mi się zrzucić 11kg, ale to i tak jeszcze za mało. Mam nadzieję, że dzięki Tobie złapię jeszcze większą motywację do ćwiczeń ;) Dziękuję za ten post :*
    Obserwuję ^ ^
    Zapraszam też do mnie ;P
    http://paulinayuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow,wspaniałe efekty :o
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ! Ja mam 0 motywacji do czegokolwiek, ale przez wakacje zamierzam ćwiczyć, głównie chodzić na basen :P

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę samozaparcia do cwiczen mi się nie chce
    zapraszamy do nas www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULUJE!
    Odwaliłaś kawał dobrej roboty :>.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojaa, zazdroszczę efektów. A Twoje nogi są przecudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. super efekt! dalszej wytrwałości :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wytrwałości, to przede wszystkim! Jesteś moją inspiracją do tego, aby zacząć coś w sobie zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzuszek coraz lepszy! Super, powodzenia dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.