sobota, 27 grudnia 2014

Odżywka pilomax! #215

Święta i po świętach! Dobrze, że jeszcze tyle wolnego.. trochę odpocznę! ;) Święta spędzone bardzo dobrze, z rodzina i z Tomkiem! ;) Wszystko jest super. Dzisiaj przychodzę do was z moją opinią odżywki, którą dostałam od Pilomax. Samo opakowanie jest okej, zwykłe, łatwe do stosowania. Po rozprowadzeniu czuć trochę chemii, ale to przez jakiś moment tylko. Odżywka nie sprawia, że włosy się nie przetłuszczają co jest na duży plus, również nie przesusza skóry głowy. Na pewno ułatwia rozczesywanie włosów i wygładza je. Odżywka radzi sobie z tym co powinna, według mnie jest okej i warto ją wypróbować! ;) Na pewno skorzystam z niej jeszcze nie jeden raz! ;) Miłego dnia!


A jak wasze święta? Jesteście zadowoleni? ;)
Używaliście odżywki? ;)

'Jak widać nawet po przejściach jest serce,
musi mieć nadzieję bo cuda mają miejsce.'


7 komentarzy:

  1. Ja jestem bardzo zadowolona ze świąt ;)
    Tej odżywki nigdy nie używałam ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje Święta były super :) Z tą firmą nie miałam jeszcze do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To wspaniale , że się u Ciebie sprawdziła : ) . Pozdrawiam !
    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam tej odżywki, ale mnie zachęciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także spędziłam święta w gronie rodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, hej! Już jestem i mam nadzieję, że tym razem uda mi się zostać na dłużej! :))

    Tam masz że włosy się przetłuszczają i że to dobrze, chyba powinno być nie przetłuszczają?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jej nie używałam :) Mogłabyś zdradzić, gdzie ją kupiłaś?
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.