poniedziałek, 22 października 2012

#12.


Coraz bardziej myśle, że ta szkoła jest pojebana, 6 kartkówke i 3 sprawdziany w tygodniu, do tego jakieś zadania, odpowiedzi i pewnie wejsciówki to już troche przesada. Jak w tamtym roku szłam na samych 4 i 5 to teraz prawie jedynka za jedynką i to jeszcze z przedmiotów które lubiłam i dobrze mi z nich szło, a poprawiać tego jeszcze bardziej mi się nie chce. Jak zdam w tym roku bez żadnego problemu to będę z siebie dumna. Mam nadzieje, że w 3technikum będzie łatwiej. Jedyny plus tego wszystkiego jest taki, że już dawno wyszłam z gimnazjum i nie musze oglądać ludzi którzy tam są. Rzeczy które robiłam w tamtym czasie gdy tam chodziłam teraz wydają mi się głupie, nie wiem jak można być tak tępym i uważać to za fajne (chwalenie się ile się wypiło itp.) ale przecież jesteś w gimnazjum jesteś fajny. Oczywiście nie mówie o  wszystkich, bo są ludzie którzy nie zwaracaja uwage na innych i robią dalej swoje, ale czas zmienia ludzi, każdy w końcu w jakiś sposób się ogarnie, prawie każdy. Nie chce mi sie dosłownie nic, a tyle mam jeszcze do zrobienia. // Ale kocham Cię..

Cause sometimes you just feel tired.
Feel weak, and when you feel weak you feel like you wanna just give up.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.