wtorek, 23 października 2012

#14.

Idzie zima, której podobno nie bedzie przez następne 5lat a ja czekam na wakacje, które będą najlepsze na świecie dzięki jednej osobie. Znaczy muszą być najlepsze, marze tylko o tym żeby przyszły rok był lepszy i żebym jakoś to wszystko ogarnęła, przynajmniej połowe z tego.

Coraz bardziej irytuja mnie pewni ludzie i ich zachowanie. Albo udają takich głupich albo sa naprawdę, ale raczej to drugie. Jeszcze tylko 2 lata i wyjeżdżam stąd jak najdalej ;) . Mam tylko nadzieje, że to bedzie mniej niż 2 lata i wszystko wtedy będzie piękniejsze. // I po raz drugi: kocham moje maleństwo najmocniej, chociaż czasem mam dość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.