czwartek, 25 października 2012

#16.

Jestem przerażona tym co dzieje się na świecie. Oglądałam we wtorek Ekspres reporterów i to co tam zobaczyłam mnie po prostu przeraziło, nie miałam pojęcia, że może być tak źle z tym państwem i ludźmi. Właściciele kamienic podnoszą czynsz i zwiększają go nawet o 100% a mieszkańcy nie mają z czego zapłacić i lądują na ulicy. Oczywiście właściciele nie biorą pod uwagi kryzysu w państwie i tego, że pracy nie ma, ale dla nich najważniejsze jest to aby wyjść z własnych długów i nie mieć problemów co zapewne i tak im sie nie uda. Przecież nawet jak wyrzucą mieszkańców to pieniądze im się nie zwrócą i nic z tego nie będą mieli, może jedynie tyle, że wprowadzi się na to miejsce ktoś kto będzie płacił, a długo rosną do milionów. Chce jak najszybciej skończyć szkołę i studia i wyjechać stąd jak najszybciej, może nawet lepiej będzie studiować gdzie indziej, ale co ma być to będzie. Drugi przykład dziewczynka wybiega zapłakana z domu korepetytora, który od kilku miesięcy chciał lekcje przeprowadzać u siebie w domu co już na początku wydaje się podejrzane. Ten ją molestuje (nie jestem pewna czy do tego doszło, ale coś podobnego) i sprawa zostaje umorzona, no kurwicy idzie dostać. Według psychologów dziewczynka nie kłamie i mówi prawdę, no ale wystarczy słowo tego typa 'nie zrobiłem tego' i go wypuszczają na wolność tak po prostu. ŚWIAT JEST POJEBANY. Nic mnie nie wkurwia tak jak takie sytuacje.. Po prostu jakbym mogła to bym zabiła takiego skurwysyna, pomimo tego, że nie jestem za tym aby było coś takiego jak kara śmierci, to wszystkim im tego życzę, ale tak aby cierpieli jak jeszcze nigdy w życiu. Nie wiem jak tak można, nie rozumiem tego i nie wiem czy kiedykolwiek będę wstanie to zrozumieć. A coraz cześciej słysze o takich zdarzeniach, a jeszcze częściej o tym, że matka zabiła własne dziecko.. trzeba byc ładnie pojebanym żeby zrobić cos takiego. Sama nie potrafie nic zrobić mojemu kotu, którego kocham najmocniej a co dopiero własnemu dziecko.. Lepiej już oddać to dziecko, ale przecież niektórzy wolą zabić i nic im się za to nie robi, bo po co? ;).

A tak poza tym dzieją się dziwne rzeczy ze mną. Mimo tego, że żyje to czuje się martwa. Nie wiedziałam, że to może boleć aż tak bardzo, że tak bardzo będę za Tobą tęsknić..  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.