sobota, 27 października 2012

#17.

'Szukając siebie w tym buszu, w znakach na niebie.'


Chyba potrzebuje odpoczynku, ale takiego dłuższego, bo 2 dni to stanowczo za mało, zresztą co mi po tym skoro i tak trzeba w tym czasie coś zrobić na co się wcale nie ma ochoty. A może by tak odizolować się od świata? O niczym innym teraz nie marze jak mieć chwile spokoju, na chwile zapomnieć i zacząć wszystko od nowa. Chyba pójdę zaraz poczytać książke i 'przeniose się do innego świata' . Muszę zrobić zadanie na informatyke a nie moge, bo mam problem z programem. Zbawieniem jest dla mnie to, że chodzimy do szkoły do środy i może jakoś odpoczne, chociaż wątpie, bo będzie trzeba pojechać do Lubomyśla. Dawno mnie tam nie było, więc dobrze byłoby się tam pojawić. Szkoda, że ten odpoczynek to tylko ze strony fizycznej i, że to tak krótko, ale lepsze to niż nic. Więc kończe film i ide czytać?.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.