czwartek, 18 października 2012

#8.

Wreszcie udało mi się zobaczyć 'Jesteś Bogiem' i to, że to objerzałam i czasem posłucham PFK nie oznacza, że jestem ich fanką, bo nie jestem i nigdy nie byłam. Po prostu chciałam go zobaczyć, myślałam, że bedzie gorszy, ponieważ przy filmie 'Nad życie' spodziewałam się czegoś świetnego a zawiodłam się bardzo, nic tam konkretnego nie było o czym nikt by nie wiedział. Natomiast 'Jesteś Bogiem' to naprawde dobry film, nie zawiodłam się wcale, były sytuacje i te lepsze i te gorsze, po prostu jest pokazana prawie cała historia Magika i tego jak powstawała paktofonika, bo chyba o to w tym filmie chodzi, przynajmniej tak mi się wydaje. Nie byłam na nim w kinie, teraz wiem, że jest tego wart aby wydać te 20zł i pójść do kina, ale nie zrobiłam tego i pewnie już nie zrobie, bo teraz się nie opłaca. Właśnie sobie znowu go włączyłam i pójde go obejrzeć zamiast coś sobie poprzypominać na jutrzejszy konkurs, ale co tam, jakoś to bedzie tak jak zresztą wszystko.

Coraz częściej dopadają mnie jakieś głupie myśli związane z Tobą, myślałam o Tobie codziennie, normalnie, ale teraz to się nasiliło, nigdy nie miałam takiej potrzeby napisania do Ciebie, znaczy miałam, ale teraz to jest coś innego, nie umiem tego opisać. Jednak nie zrobie tego nie odezwe się, nie mogę, mimo, że jest tak ciężko. Wszystko mi Ciebie przypomina, nienawidze myśleć o tym czy czasem o mnie myślisz czy już całkiem zapomniałeś, czy ktoś jest czy nie, o tym czy nadal mnie kochasz. W ciąż pamiętam wszystkie chwile razem, wszystkie rozmowy. Nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo chciałabym Cię zobaczyć, porozmawiać, wyjaśnić. Miałam z tym skończyć, a wszysło jak zawsze. "TA BITWA NIE SKOŃCZY SIĘ PÓKI CIEBIE NIE ODZYSKAM."

Weź moje serce, masz je na dłoni..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.