piątek, 2 listopada 2012

#19.

Ładna pogoda w środe, w czwartek deszcz i dzisiaj ładnie, tylko wiatr, tak jakby wczoraj nie mogłobyć ładnie, bo jak zwykle 1 listopada zamarzałam, normalka. Dzisiaj byłam w Lubomyślu, chyba chcą to miejsce dla niemców przeznaczyć. Nie rozumiem po co te napisy po niemiecku, nie dziwie się, że niektorzy ludzie je zakryli, też bym tak zrobiła. W końcu jesteśmy w Polsce a przecież oni sami nie mają napisów po Polsku i jakoś nikt się tym nie przejmuje. Nie lubię takich dylematów jak wczoraj, ale udało się i wybrałam jedną z bluz, ale i tak wydaje mi się, że tamta i tak zamówię też. Teraz tylko czekam na paczke ;). Chciałam zmienić styl i fajny był, ale nic tam nie widziałam. Żadnej ikonki co do komentarzy itp, więc zrezygnowałam, może kiedyś to ogarne ;) . Miałam sobie pójść spać tak po 19 bo byłam zmęczona i jak zywkle nic z tego, a teraz to juz mi się nie chce i chyba cos obejrze ;) .

Oglądając 'Uprowadzona' i ' Uprowadzona2' mogę powiedzieć, że obie części są dobre, jednak raczej będę za pierwszą częścią do końca, w koncu to pierwsza część, a co pierwsze to najlepsze. A teraz czekam do 24listopada na 'Przed Świtem'.




Potrzebuje dłuższego odpoczynku, potrzebuje Ciebie.. Chyba jestem dziwna oO .





2 komentarze:

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.