niedziela, 25 listopada 2012

#33.

Po raz tysięczny oglądałam 'Gdyby jutra nie było' i poraz kolejny płakałam na tym filmie. Dziwne było by na nim nie płakać. Według mnie jest to najlepszy film z bollywood a ShahRukh Khan według mnie na tym filmie najlepiej 'wypadł', zresztą każdy film w którym gra jest dobra, ma w sobie jakiś urok, który przyciąga. Nie dziwie się, że mam tyle filmów z nim w domu. Polecam każdemu ten film, bo naprawdę jest świetny ;) .Chyba popełniłam kolejny błąd, to nie pierwszy raz i pewnie nie ostatni. Miałam się uczyć dzisiaj na matme na kartkówkę, ale po otworzeniu zeszytu stwierdziłam, że to umiem. Ten tydzień chyba też będzie ciężki, ale mam nadzieje, że już nie tak bardzo jak poprzedni. Czas na następny film.

Nienawidze gdy serce mówi co innego i rozum, którego i tak chyba nie mam. 








1 komentarz:

  1. Oglądałam ten film ♥ wgl mam mnóstwo takich ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.