poniedziałek, 26 listopada 2012

#34.

Dzisiaj tylko 6 lekcji a czuje się jakby było ich o wiele wiecej. Po przyjściu do domu od razu położyłam się spać, pospałam może godzine, jednak dłużej nie dałam rady przez niektóre myśli. A głowe to mi zaraz coś rozwali, strasznie się źle czuje. Myśle, że powinnam iść się pouczyć, ale jak zwykle tego nie zrobie. Musze w końcu kupić sobie tenn aparat, bo ze starego to juz chyba nic nie bedzie. A teraz idę zrobic inke, położyć się i czekać na 'Pierwszą miłość'. // + Musze w końcu ogarnąć ten pokój, ale to już tak ostatecznie.

Taaaak, kocham Cię. 





4 komentarze:

  1. Ja miałam osiem lekcji i czuję się jeszcze gorzej niż Ty [albo porównywalnie]. Ten tydzień zapowiada się strasznie.

    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak kładłam się spać po szkole to nie można było mnie wybudzić szybciej niż po 3h, potem nawet nie chciało mi się uczyć :) Masakra:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio też się tak czułam, dlatego zostałam w domu. Nie warto się męczyć w szkole bo i tak z bólem głowy itd dużo się nie nauczysz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.