niedziela, 3 marca 2013

#74. Marzec 2013.

Trzy dni temu zaczął się marzec i od razu wyszło słońce z czego bardzo się ciesze, mimo, że zime lubie. Piątkowy wieczór bardzo dobrze spędzony ze spoko ludzmi. A od wczoraj umieram.. bolą mnie węzły chłonne, albo i coś innego, nawet nie wiem. A najgorsze jest to, że mami nie pamięta czy miałam świnke czy nie, także naprawdę fajnie. Dziwie się, że tak szybko wstałam, powinnam zrobić prezentacje na jutro, ale nawet nie wiem o czym, więc chyba nic z tego. W tygodniu mam 3 sprawdziny.. pięknie.

Każdy nowy rok jest szansą by coś zacząć na nowo. Podobnie jak każdy miesiąc, każdy dzień, każda godzina, sekunda. Każda chwila. Tylko gdy zmienia się ta ostatnia cyfra przy pełnej da­cie... Jest jakoś łatwiej. Łatwiej wziąć za siebie. 

Postanowiłam, że musze wszystko pozmieniać, przeszłość odzielić grubą kreską i nauczyć się żyć bez jednej osoby. W zasadzie to mi się to udaje tylko wieczorami jest jakby gorzej. Muszę wszystko zmienić, zmienić siebie - to mi się udaje, szkoda, że wyszło mi to na gorsze. Muszę skończyć żyć przeszłością i zacząć żyć tym co jest teraz. Wiem, że to będzie trudne, ale wiem, że się uda, gdy patrze przez okno jestem nawet tego pewna. Jakoś dziwnie wszystko samo zaczeło się zmieniać i powoli, bardzo powoli obraca się o 180 stopni, szkoda tylko, że to tak długo trwa, ale widocznie o to chodzi, możliwe, że nie może się wszystko tak nagle pozmieniać. Boje się, że jedynie przez to wszystko zranie kilka bliskich mi osób, a tego przecież nie chce. Za jakiś tydzień będę dzwonić do szkoły nauki jazdy i pytać czy mogę się już zapisać. Nie mogę sie tego doczekać, najbardziej się ciesze, że nie będzie sniegu jak bede jeździć. Wczoraj znów robiłam testy i brakowało mi tylko 10 do zdania, a nic się nie uczyłam nigdy ;) . Więc jest dla mnie jakaś szansa, chyba. A za tydzień w sobotem idziemy na koncert Sitka i busza itd ;) . Teraz muszę się zmobilizować żeby mogło wyjść tak jak ja tego chce, żeby teraz było wszystko po mojej myśli. Oby..

Mój genialny aparat..



4 komentarze:

  1. Moja pierwsza myśl kiedy tu weszłam to było ; wooooow, jaki cudny blog, później stwierdziłam że jest u cb na prawde fajnie i będę często wpadać ;]
    obserwuje i liczę na rewanż!
    w wolnej chwili zapraszam ; http://eyes-of-ordinary-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno wszystko pójdzie dobrze, wiosna potrafi wiele zmienić :>

    OdpowiedzUsuń
  3. nAPEWNO WSZYSTKO BĘDZIE DOBRZE .
    Wiosna zmienia <3


    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie powiem CI że wszystko będzie dobrze, bo nie lubię tych słów, aczkolwiek mogę Ci powiedzieć, że jeśli się chce to się dostanie to czego się oczekuj. Trzeba byś tylko cierpliwym, a czas leczy rany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.