wtorek, 5 marca 2013

#75. Tatuaże.

Dzisiaj zamiast do szkoły poszłam do lekarza, ponieważ bolą mnie węzły chłonne i ogólnie gardło. Na początku myślałam, że to świnka ponieważ chyba jej jeszcze nigdy nie miałam, ale jednak to nie to, lekarz po obejrzeniu szyi i gardła stwierdził tylko, że 'nie jest tak źle' przepisał mi maść i tabletki na gardło i 2 dni mam śiedzieć w domu, nie ciesze się z tego aż tak, bo bede miałam do zaliczenia sprawdzian a tym semestrze i tak dużo do szkoły nie chodziłam. Pogoda za oknem bardzo ładna aż zyć mi się chce a mnie dotego bierze kaszel i jest mi strsznie gorąco a raz bardzo zimno.
Przejde teraz tytułu posta. Od kilku miesięcy chce zrobić sobie tatuaż po skończeniu 18 lat, wiec tak za jakieś 4/5 miesięcy bym juz go miała. Bardzo podobają mi się tatuaże u innych osób, ale nie tak jak niektórzy to robią, że na cała reke lub są cali w tatuażach, może na młodu wygląda to ładnie, ale co jak ma się te 70 lat i pomarszczoną skóre? wtedy już tak pięknie to nie wygląda.















Takie coś u mnie jest od razu na NIE. Pomimo, że zostanie nam to na zawsze to jeszcze jest problem ze znalezieniem sobie pracy.. bo kto by chciał aby jego fnp. firme reprezentowała taka osoba? Wiem jest raczej indywidualna sprawa każdego człowieka, ale czasem się lepiej zastanowić. Sama na początku chciałam zrobić sobie napis na nadgarstku 'memento mori'  A teraz się grubo nad tym zastanawiam czy nie będzie lepiej na biodrze? i w sumie może inny napis i całkiem co innego. Nie wiem sama, wybór jest trudny, ponieważ to mi zostanie ;) . Ale myśle, że uda mi się wybrac i zalowac nie bede.


Więc myśle nad napisem 'memento mori' na nadgarstku dotego takie ptaszki jak na 2 zdjęciu, lub takie same, ale na biodrze. Lub ten napis na palcu, w sumie najmniej widoczne miejsce. Chciałabym jeszcze napis na biodrze 'Miłość, ukojenie, spokój znajduje w Hip Hopie' + nutki. Albo całkiem taki sam jak na 3 zdjęciu. Najbardziej pasuje mi 1 pomysł i o hip hopie, ale jak będzie nie mam pojęcia. A co wy o tym myślicie? ;) .


A teraz bede sobie leżeć, oglądać seriale i czytać książke. Miłego dnia. 
Ps. Z niecierpliwością czekam na 9-go marca ;) .

8 komentarzy:

  1. Zombie Boy jest fajny.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez chcę tatuaż, ale nie mam jeszcze żadnego pomysłu, chcę coś związanego z muzyką. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie planuje po 18 strzelić sleeve'a (czy jak to się tam pisze.) Podałaś tutaj "problem ze znalezieniem pracy", otóż niekoniecznie musi tak być. Mamy XXI w. Tatuaże są już na porządku dziennym, dużo młodych ludzi się na nie decyduje. Poza tym tatuaże nie powinny stanowić wyznacznika. Przecież nie odzwierciedlają Twoich kompetencji, prawda?

    + zapraszam do siebie w wolnej chwili: bibliotekawspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się strasznie podobają , ale wiem że mój zawód mi na to nie pozwala, ale gdzieś w ukryciu se zrobie hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Owszem, na całej twarzy nie, bo to jest już lekka przesada. Ale myślę, że pracodawcy nie powinien przeszkadzać skromny tatuaż na nadgarstku, dłoni, czy ręku. To samo tyczy się też tunelów, ale nie o tym teraz mowa. Są oczywiście rożni ludzi i tak samo różne mogą być reakcje na takie ozdabianie ciała.
    Tatuaże to sztuka. A w każdej sztuce trzeba znać umiar. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podobają tatuaże na nadgarstku <3

    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli nie jesteś jeszcze zdecydowana spróbuj od tatuażu z henny (powinni je robić w każdym salonie kosmetycznym), schodzi po kilku miesiącach. Moim zdaniem to jest najlepsze rozwiązanie dla osób które nie są pewne. Ja sama w maju chce sobie zrobić tatuaż też właśnie z henny, jeżeli mi się spodoba zrobię sobie taki sam na stałe jeśli nie to po tych kilu miesiącach będę mogła sobie zrobić inny wzór.
    Osobiście mi się podoba na palcu i na karku krzyż lub napis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja bym chciała tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.