sobota, 30 marca 2013

#83. Ćwiczenia na mięśnie brzucha.

DZISIAJ NAPISZE O ĆWICZENIACH NA MIĘŚNIE BRZUCHA,
A OGOLNIEJ O ABS.


Tak nie spałam sobie do 2, bo czekałam na tatę aż z Belgii wróci i sie doczekałam.

Cześć! Coraz rzadziej tutaj się pojawiam i czasem tylko dodaje pojedyncze posty, sama nie wiem dlaczego tak się dzieje, mam nadzieje, że to zmienię.. chociaż pewności nie mam. 

W zasadzie nie wiem od czego zacząć. Może od tego, ze dużo osób mi mówi, że schudłam. Moim głównym celem tych ćwiczeń i ogólnie nie jest samo schudnięcie a wyrzeźbienie sobie brzucha czyt. kaloryfer. Tak efekty są, coś się robi, do tego tez mam jakąś dietę, o której napisze na samym dole. Nie wiem czy pisać od samego początku jak zaczęłam ćwiczyć, ale chyba tak będzie najlepiej. No więc Od 3 klasy gimnazjum zaczęłam robić brzuszki, bo mój brzuch złapał trochę tłuszczu, ale jak wiemy same brzuszki nic nigdy nie dadzą, więc postanowiłam robić A6W tak efekt miałam po 2tygodniach.. ale potem nic się nie działo. Już wtedy słyszałam o ABS, ale nie ćwiczyłam ich. Przestałam całkiem ćwiczyć z myślą 'dobra jakiś brzuch tam mam, może być.' Po 6 miesiącach.. gdy zobaczyłam swój brzuch pomyślałam sobie, że nigdy gorzej mój brzuch nie wyglądał. Znów zaczęłam robić A6W znów efekt był przez tylko 2tygodnie potem nic. Więc zaczęłam ćwiczyć ABS LVL1. Przez miesiąc (wczoraj skończyłam) Ciesze się z efektów, naprawdę jestem zadowolona jak nigdy! Brzuch się ładnie rzeźbi. O to ćwiczenia które robiłam:

(Tak naprawdę to nie jest lvl1 tylko po prostu ćwiczenia,
tu gdzie dla mnie bedzie lvl 2 to tak naprawdę pierwszy!)


Nie myślcie, że same te ćwiczenia wystarczą, bo tak nie jest! Przed tymi ćwiczeniami robię 30 brzuszków, 10 razy podnoszę nogi do góry i po 30 razy każdą nogę z boku, po ABS 10 brzuszków i po 10 zgięć z każdej strony. Teraz zacznę robić ABS LVL2 . Przez 2 miesiące.. oczywiście o efektach napisze. Następnie będzie ABS LVL3 przez 3 miesiące i na tym się raczej zatrzymam i to cały czas będę robić, bo wątpię czy dam rade większe lvl, ale spróbuje.

Mam nadzieje, że się uda i się nie poddam z tego samego powodu co wcześniej, że 'Coś już mam' teraz chce żeby mój brzuch naprawdę świetnie wyglądał! Myślę, że po LVL2 zrobię zdjęcie i pokaże, myślę również, że te ćwiczenia trochę lepsze bo są przerwy.

DIETA: Jem do 19, chyba, że nie było mnie w domu i nie miałam kiedy zjeść to staram się tak 3h przed snem. Jem słodycze, ciężko mi ich nie jeść skoro Tato mi przywozi o wiele lepsze niż w PL. ale jem np. tylko kostkę białej i mam w tygodniu taki dzień gdzie mogę zjeść coś bardziej kalorycznego. Jem przynajmniej raz na dzień jabłko, jem 5 posiłków dziennie, pije dużo wody. To chyba te najważniejsze.

EFEKTY: ok. -4 cm w biodrach przez miesiąc! Wiem, że w ciągu 10 dni straciłam 2 cm! Jest to naprawdę dużo. W biuście -2 cm. Reszta bez zmiany. Brzuch mi się pomału rzeźbi i coraz lepiej wygląda. 

Chciałam bardzo podziękować za wyświetlenia dotyczące wcześniejszego postu, bo nigdy az tak duzo nie miałam a daje to duza motywacje. Myślałam też zeby zrobić osobny blog, który poświęce właśnie na ćwiczenia itp. 

Masz pytania? KLIK.



31 komentarzy:

  1. Ćwiczę sobie. Teraz mam przerwę bo boli mnie jajnik czy coś :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie wiem od czego, ale jak zaczynam ćwiczyć to mnie boli.

      Usuń
    2. Ale jajnik od ćwiczeń? Dziwne. No, ale mam przerwę. :)

      Usuń
    3. To możliwe. Mam nadzieję, ze mi szybko przejdzie, bo już mam długą przerwę. :P

      Usuń
    4. Nie byłam. Gdybym nie ćwiczyła, to bym nawet tego nie czuła.

      Usuń
  2. Chyba się skuszę na Twoje ćwiczenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam te ABSy, ale mi się znudziły szczerze :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam, nie robie bo nie moge sie ruszac obecnie ale jak wroce do zdrowia to bede robic dalej. :) Ładny brzuch zawsze cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skuszę się na te ćwiczenia. Zwłaszcza, że do tego Twoja dieta nie jest najgorsza. U mnie najgorzej jest ze słodyczami. No masakra... Jak wiem, że są w domu, to wariuję jak kot w czasie marcowania. XD
    Poza tym ja nie chcę się odchudzać, tylko zrzucić zbędne kg do swojej idealnej wagi (odpowiedniej do wzrostu oczywiście) i wyrobić mięśnie brzucha. Może mi się uda jakoś do wakacji. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak piszesz o tym ABS , że normalnie muszę zacząć je robić . Akurat chuda jestem brzuch mam płaski , ale chciałabym mieć jakieś kształty ! ;)

    Dziękuje za komentarz u mnie , obserwuje i liczę na rewanż bo pisałaś , że obserwujesz a nadal mam tyle samo obserwatorów może jakiś błąd :P

    Będę tu wpadała coraz częściej . Wiesz z tym blogiem o ćwiczeniach i rezultatach to bardzo dobry moment .

    Fajna playlista ;) . Jakbyś mogła to podasz mi wykonawców .? na blogu w komentarzu czy tam na gg jest numer w kontakcie ze mną . :)

    Dziękuje , życzę miłego dnia .
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam zamiar ćwiczyć po świętach ;p
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja codziennie wieczorem jeżdżę na rowerze , gdy poczuję że chudnę to zacznę robić 6 weidera. ; )
    Obserwuję ! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. O to może ja skorzystam. ; D Mój brzuszek troszkę za dużo przytył , ale i chce taki doskonały na lato. *.* Bo jak pójdę gdzieś to jak będę wyglądać. ; ) Obserwujemy ?? Bo ja już : * Pozdrawiam ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wcześniej ćwiczyłam 8 min abs przez 2 tygodnie i w sumie mój brzuch był twardszy.. chyba do nich wrócę. ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tylko takie pytanie: Obydwa filmiki są do 1 lvl'a?

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba zacznę robić to co masz na ostatnim filmiku... ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałam motywacji i myślę, że zacznę je robić ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem, dlaczego nie słyzałam o tych ćwieczeniach? ;o Robiłam ostatnio A6W i dobiłam tylko do połowy, bo zaczął mnie boleć kręgosłup, a i efektów nie było widać. Od jutra startuję z ABS! :D
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przydadzą się te ćwiczonka ;-)
    również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  16. o nie! musze się zmobilizować i zacząć ćwiczyć! zwłaszcza po świętach;P:D
    zapraszam do siebie może Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja osobiście robię inne ćwiczenia :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znalazłam ćwiczenia na pośladki, które prowadzi ten gość z pierwszego filmiku :D Ostatnio nawet zaczęłam ćwiczyć, ale potem mi się odechciało, takich dostałam zakwasów... :-(
    PS Dzięki za obserwację, również się dołączam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie mogę się zmotywować do ćwiczeń:D może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, może sprobuje :)
    + Obserwujemy?:* www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. też muszę się zabrać za swój brzuch! niby nie jest taki zły, ale chciałabym mieć jednak trochę smuklejsze ciałko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja chodzę na fitness (; jakoś nie miałabym zapału do ćwiczenia w domu

    OdpowiedzUsuń
  23. dokładnie :D tym bardziej, że lato już coraz bliżej :P
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przydatny post po świątecznym obżarstwie:) Koniecznie muszę zacząć:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja robię zwykłe ćwiczenia np.brzuszki, nożyce itp ale poza tym dużo biegam i pływam ;) Wolę bardziej "czynny" trening niż leżenie na ziemi i robienie ćwiczeń ale i takie też są dobre dla naszego ciała;)
    Pozdrawiam :)
    www.wellus.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.