wtorek, 18 marca 2014

Czekając na śmierć. #153.

No cześć! Dawno zabierałam się za ten temat, ale nigdy mi to nie wychodziło, chciałam poczekać aż będę chciała przynajmniej w połowie tu wrócić. Więc dziś się za to zabiorę, w końcu trzeba.. 

Jak większość z was wie, lub też nie, Belgia zalegalizowała eutanazje dzieci niezależnie od wieku. Oczywiście będzie potrzeba zgoda opiekuna i oraz opinia psychologia. 86 parlamentarzystów głosowało za przyjęciem ustawy. Przeciwko było 44 deputowanych, a 12 wstrzymało się od głosu. Czy to dobrze? Myślę, że tak, przynajmniej robią coś w tamtym kraju i o tym pomyśleli. Temat jest ciężki, ponieważ by pozwolić odejść swojemu dziecku jest bardzo ciężko i pewnie każda matka miałaby z tym problem, ale również każda wie, że to o wiele lepsze niż by jej dziecko miało cierpieć z bólu, gdzie i tak nic mu nie pomoże. Chyba sama nigdy bym nie była w stanie patrzeć na to jak moje dziecko cierpi.. Trzeba też umieć odróżnić eutanazje od podtrzymywania przy życiu. I myślę, że nawet wiedząc, że eutanazja to nic innego jak przyśpieszenie lub niezapobieganie śmierci to i tak powinno się na to pozwolić jeśli osoba tego chce. (Dobrze mi mówić nie będąc w takiej sytuacji- no tak, mimo wszystko gdyby moje dziecko mnie tylko o to poprosiło zrobiłabym to dla niego).  Każdy zawsze będzie miał swoje zdanie na ten temat. Kiedyś gdzieś przeczytałam jeden z komentarzy który brzmiał tak: "cierpienie trzeba przyjąć z pokorą,to dar!Nic nie dzieje się bez powodu."  Szczerze? to nie rozumiem tego, jak cierpienie może być darem.. jak można na to pozwolić? Jak można chcieć cierpieć i patrzeć na cierpienie innych? Zastanawia mnie tylko czy ta osoba czeka na takie cierpienie. Marzeniem jest by kiedyś i tak w Polsce było.. || 24 dni ćwiczeń za mną! 


Nie ma co się dłużej rozpisywać. 
Zachęcam do przeczytania artykułu który znajduje się o tutaj!  




_____________________________________
'Na mnie to szczęście spada razem z deszczem, 
chwilowo zmywa ból ze mnie, ten sam ból co zmywa z Ciebie, 
kałuże ludzkich cierpień w bagno zamieniają glebę.'
Dziękuje kochanie..

7 komentarzy:

  1. Każda osoba, która nie miała takiego problemu powinna opowiedzieć się za, żeby dać ludziom możliwość tej eutanazji, ci którzy nie chcą pozwolić na eutanazję swojego dziecka, niech nie pozwalają, to sprawa mentalności. Świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłaś kiedyś w Belgii ? Ja papiery na eutanazję podpisuję, jak tylko skończę osiemnaście lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eutanazja to temat rzeka (tak samo jak aborcja)...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, oszczędność... Mi to idzie... Nie najlepiej xD
    Jeżeli chodzi o eutanazję, to jestem za. Ponieważ po co mamy kazać sobie lub komuś cierpieć? To egoistyczne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świietny ten artykuł wybrałaś :D

    http://lethaal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, eutanazja to ciężki temat, ale fajnie opisałaś, co ty o tym myślisz...

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tego nie rozumiem jak cierpienie może być darem..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.