niedziela, 11 maja 2014

Koniec szkoły. #162.

W piątek zakończyłam szkołę, przynajmniej na miesiąc z czego się  bardzo cieszę. Od poniedziałku zaczynam miesięczne praktyki. Mam nadzieje, że nie będzie aż tak źle i jakoś dam radę. Mam również nadzieje, że nie będę musiała tam jeździć na ósmą, na szczęście na jutro mam na 9, a ciężko widzę moje wstawanie o 6 rano by jeżdzić tam na 8. 79 dni ćwiczeń za mną ;) Wiem, że co niektóre osoby czekają na zdjęcie efektów.  Myślę, że niedługo na pewno pokaże tak jak obiecałam!



Dawno nie dodawałam swojego zdjęcia żadnego, więc niech będzie. 
Jestem tak zmęczona i śpiąca.. tylko jak się położę to zasnę pewnie jutro.. a trzeba ćwiczyć. 

_______________________
Nie czuję sentymentów, powiem szczerze.
Wszystko przeleciało nam przez palce, może tak lepiej.

1 komentarz:

  1. Też bym wolała praktyki a tu jeszcze miesiąc szkoły ;cc
    Pozdrawiam
    http://cassieeeeeeeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.