niedziela, 31 sierpnia 2014

Henna WAX - Recenzja maski. #177.

Cześć! Dziś mamy ostatni dzień wakacji - Tak wszyscy się cieszą. Od jutro zaczynam 4 klasę w technikum, ostatni rok. Najtrudniejszy.. mimo, że odeszło dużo przedmiotów to i tak czuję, że będzie ciężko. Przygotowania do matury, do egzaminu zawodowego.. Myślę, że dam radę, muszę, chce zdać. Moim postanowieniem jest codziennie chodzić do szkoły, niestety/stety już 3 września mam wizytę u lekarza i muszę się na nią wybrać, czyli pierwszy opuszczony dzień w szkole. Dobrze, że to dopiero początek i nie ma wtedy nauki. Wakacje? Najlepsze! Spędzone z najwspanialszym chłopakiem, dziękuje za nie, kocham Cię!.

Dzisiaj będzie recenzja maski do włosów HENNA WAX do włosów jasnych. Recenzja miała być już wcześniej, ale zawsze wypadało coś innego. Po rozjaśnieniu włosów postanowiłam zakupić maskę, która pomoże mi je odbudować. Przeglądałam tysiące masek różnych producentów, czytałam dużo opinii masek do zniszczonych włosów, jednak ta miała najwięcej pozytywnych, więc zaryzykowałam i o to tym sposobem maska znalazła się u mnie w domu. Maska jest do włosów suchych, jasnych lub rozjaśnionych z problemami nadmiernego wypadania. Ma ona za zadanie regenerować włosy i je odbudować, nadać połysk. - To zapewnia nam producent maski.

Moja opinia!
Zacznę od tego, że maskę używam co 2 mycie, czasem, ale rzadko co 3. Trzymam ją od 15 do 30 minut.
Jak dla mnie jest najlepsza! Włosy są całkiem inne, nigdy nie miałam tak miękkich włosów jak po niej, są odżywione, lekkie, wygładzone, wyglądają na zdrowsze i włosy po niej świetnie się układają! Niestety nie zauważyłam żeby po niej mniej mi wypadały.. Bo wypadają nadal i to dużo. Na początku chciałam wierzyć w to, że wypadają te słabsze a w ich miejsce, urosną nowe, zdrowsze, ale czas pokaże, ponieważ użyłam jej może 3 albo 4 razy. Jednego jestem pewna, jeśli skończy się ta kupię następną! Miejsce na tą maskę zawsze będzie na mojej półce.


Maskę polecam każdemu, kto ma problemy z włosami, chce je odbudować. Również osobą z ciemnymi włosami. Nie zawiodłam się na masce wcale, bo jak już pisałam nigdy nie miałam takich miękkich włosów, oraz odbudowanych i tak świetnie wyglądających oraz układających się! ;) Henna wax warta jest swojej ceny, która według mnie jest trochę duża. Obietnice producenta? są jak najbardziej wiarygodne i się sprawdzają! Jeszcze raz polecam! ;)

'Gdzieś na granicy między niebem i piekłem jest on,
za serce ciągnie mnie do siebie wciąż - widnokrąg.'

14 komentarzy:

  1. ile dałaś za maskę? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację! Włosy są całkiem inne! Tez ją mam, tylko do ciemnych włosów. Jest mega mega mega. Kto tylko przeczyta mój komentarz, może śmiało wiedzieć, ze polecam ja serdecznie ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczynam pierwszą klasę technikum i trochę się obawiam, ale skoro Ty dotrwałaś do czwartej, to na pewno zdasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idę na profil ekonomiczny. Myślę, że maturę i zawodowe również zdasz ;)
      Powodzenia ;)

      Usuń
  4. nie słyszałam o tej masce, można kupić ją w jakiejś drogerii? Ja właśnie jade we środe do Polski,to na pewno sobie ją zakupie ;) Sony Xperie Z2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie skończyłam swoje pierwsze opakowanie i jestem mega zadowolona!
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta maska musi być świetna! :))
    PS. Prowadzisz świetnego bloga, z pewnością jeszcze kiedyś do Ciebie wpadnę!

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To jak ją znajdę i wypróbuję to wtedy stwierdzę czy się zgadzam z Twoją recenzją :D

    OdpowiedzUsuń
  8. moze wyprobuje, to super ze milo spedzilas wakacje!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam maskę z PILOMAX ale do włosów wypadających :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba wypróbuję tą maskę, przekonałaś mnie. Śliczny blog i bardzo przydatny post. Może obs za obs? Napisz u mnie.

    maglif.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałaby mi się taka maska. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam tej maski, ale czasem uwielbiam urządzić sobie takie porządne spa i skorzystać z tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.