wtorek, 9 września 2014

Cudowne chwile, 8 miesięcy. #182.

Dziś mija mi 8 miesięcy z chłopakiem, najlepszych miesięcy, które tak wiele zmieniły, mnie zmieniły. Jest to najlepszy czas w moim życiu i choć nie zawsze jest idealnie to wiem, że chce by to trwało już do końca, że nie ma drugiej takiej osoby przy, której czułabym się tak szczęśliwa, ważna, kochana, a te wspólne wakacje tylko utwierdziły mnie w przekonaniu, że chce budzić się i zasypiać obok. Nigdy również ja nie czułam czegoś tak silnego, nigdy tak mocno nie kochałam, nie myślałam, że jeszcze kiedyś pokocham, że kogoś będę wstanie darzyć tak wielkim uczuciem. Doskonale wiem, że to wszystko co było kiedyś musiało się zdarzyć bym mogła teraz być tak bardzo szczęśliwa z Tomkiem. I choć to dopiero osiem miesięcy to wierze, że nam się uda, że ja jestem dla niego a on dla mnie, zrobię wszystko co mogę by to się nigdy nie skończyło. 'Jeśli wspólne lata to drzwi, to zbieram klucze.' Nikogo innego w życiu nie potrzebuję tak jak go. Najlepszy chłopak, najlepszy przyjaciel na świecie! 

'Miłość to wspólne łzy nad porażkami.'

Ty wiesz, że moje serce jest tylko Twoje!
A Tobie kochanie dziękuje za każdą sekundę razem. Każda chwila z Tobą jest cudowna, wyjątkowa. Dziękuje, że ze mną wytrzymujesz i moje humorki, ale wiesz jak jest.. Dziękuje za najlepsze 8 miesięcy, że mnie kochasz tak mocno. Za to, że uśmiecham się codziennie dzięki Tobie i mnie tak bardzo zmieniłeś, że mam dla kogo żyć! Nie pozwolę na to by ktoś to kiedyś zepsuł, zawszę będę o nas walczyć o to co mamy teraz. Coraz bliżej do wspólnego mieszkania, nie mogę się doczekać! Kocham Cię całym moim sercem, jesteś najważniejszą osobą w moim życiu! NAJUKOCHAŃSZY! ;*

17 komentarzy:

  1. słodkie :) no i szczęścia

    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie opisałaś, życzę wam szczęścia i jeszcze więcej miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę dalszych szczęśliwych dni, i wielu, wielu 8 miesiecznic ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodcy jesteście. ;) Szczęścia i miłości!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wam życzę samych szczęśliwych dni i oby tych miesięcy było jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śłodziaki! Szczęścia i wytrwałości ♥♥♥
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I oby tak dalej:) jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za klikanie w linki w moim ostatnim poście. To dla mnie bardzo ważne, staram się o współpracę. Z góry bardzo dziękuję:* pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Powodzenia i dużo szczęścia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem z chłopakiem już 3 lata mam nadzieje że jest już tym jedynym :)) powodzenia i wytrwałości

    Zapraszam na nowy jesienny post http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE Z OKAZJI 8 MIESIĄCA! DUŻO MIŁOSCI,SZCZĘŚCIA I WSPANIAŁYCH DNI SPĘDZONYCH RAZEM! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma za coo! ;) Co tam słychać?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam cie do konkursu na moim blogu :
    http://kaya-fashion1.blogspot.com/
    i sandy blogu :
    http://sandy-modness.blogspot.com/
    Zasady znajdziesz na tych dwoch blogach mozesz wygrac :
    -eyeliner
    -tusz do rzęs
    -pomadke do ust
    -płytę rihanny (najnowszą Unopologhetic)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak miło patrzeć na takich wspaniałych zakochańców :)
    Życzę dużo szczęścia, miłości w związku :) i jeszcze niejednych 8 miesięcy razem. Piękna para z Was.
    Fajnie, że kochasz i nie wstydzisz się swoich uczuć.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://cnysba.org/bags/?key=michael+kors+outlet+online+store+canada In case yߋu are
    doubting whether tɦis is you're ready for a career move, examine the following purposes the following.Or
    noo of them issue, next this is the time to plot on a regular basis.
    michael kors discount handbags canada revenue agency

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.