wtorek, 13 stycznia 2015

Niezbędnik obserwatorów gwiazd. #219.

Witajcie w Bellmont, gdzie rządzą czarne gangi oraz irlandzka mafia (zależy od dzielnicy) i gdzie mieszka Finley. Jego dziadek nie ma obu nóg, ojciec pracuje na nocną zmianę, a matka zginęła w okolicznościach, o których nikt nie chce mówić. Finley też nie chce mówić – odzywa się tylko wtedy, gdy musi. Woli grać w koszykówkę. Jedyną osobą, która rozumie Finleya, jest jego dziewczyna Erin. Oboje co wieczór spotykają się na dachu jego domu, patrzą w gwiazdy i marzą o tym, aby wydostać się z piekła, jakim jest Bellmont. Pewnego dnia trener Finleya prosi go o dziwną przysługę.

 Cześć! Dzisiaj napiszę o książce 'Niezbędnik obserwatorów gwiazd' Matthew'a Quick'a, który również napisał książkę pt. 'Poradnik pozytywnego myślenia.' - tego akurat nie czytałam, ale byłam na tym w kinie. W obu książkach bohaterowie muszą zmierzyć się z przeciwnościami losu aby w końcu odnaleźć szczęście. Książka bardzo mi się spodobała i trafiła do moich ulubieńców razem z 'Wariantem', 'Nieczystą grą' oraz z 'Ćpunem' . Przeczytałam ją w jeden dzień, ponieważ bardzo mnie wciągnęła, a to się rzadko zdarza. Jest lekka, miło się ja czyta.. Tymbardziej, że jest tam i koszykówka - a to mój ulubiony sport. Książka o przyjaźni, miłości, rodzinie o przeszłości, gwiazdach. Główny bohater jest bardzo fajny i od razu można go polubić. Co tu dużo pisać? Książka warta swojej uwagi. Polecam!

Mam nadzieje, że doczekam się ekranizacji tej książki.

U mnie? Dobrze, dzisiaj na 18 kolejna próba poloneza! A już w sobotę studniówka.. tyle problemów z nią było, oby się wszystko udało! ;) Dopiero co przyszliśmy do szkoły a ja mam dość i chce ferie.

3 komentarze:

  1. Mam w planach tę książkę, muszę ją w końcu niedługo przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej książki :)
    Mój brat również ma w sobotę studniówkę. Siostra jedzie kręcić :D.
    Ja za sobą mam już trzy i więcej nie planuję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.