poniedziałek, 16 marca 2015

Koszykówka - moja pasja. #235.


Dzisiaj chciałabym napisać o mojej pasji, o której pewnie nigdy nie pisałam. Moją miłością (oczywiście nie licząc rodziny&chłopaka&kota) jest hip hop oraz interesuje się fotografia, książkami jak i psychologią - jednak dziś nie o tym. Moją pasją i miłością jest także koszykówka. Zawsze wolałam koszykówkę od siatkówki, gdy poszłam do pierwszej klasy gimnazjum zaczęłam chodzić na treningi - nie było to nic poważnego, ale coraz bardziej chciałam to robić - mimo mojego wzrostu, nagle wszystko się skończyło.. Teraz gdy jestem w 4 technikum po tych 7 latach zrozumiałam jak bardzo mi tego brakuje, jak bardzo chciałabym znów grać w drużynie - a to wszystko podczas rzutów na wf do kosza. Oczywiście powrót do gry teraz jest niemożliwy - zbyt długa przerwa, brak czasu, trochę inne priorytety, inne plany. Na szczęście zawsze można wziąć piłkę i iść pograć na boisku, więc czekam na dzień gdy będę już po maturze, gdy będę miała więcej czasu.. Wszystko także zależy od tego co powie ortopeda, a to już w środę.


A co innego u mnie? Wszystko dobrze. Dużo pomysłów na posty - mało czasu.. Teraz ciągle tylko matura i przygotowania. Dodatkowo korepetycje z matematyki, które zajmują sporo czasu, ale najważniejsze by zdać. I oczywiście wolę spędzić dzień z chłopakiem, ale to pewnie rozumiecie. Mam też ochotę zmienić coś na blogu, macie jakieś pomysły? A czy wy lubicie koszykówkę, może jakiś inny sport? // 374 dni ćwiczeń za mną! - POST z efektami!

19 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, ze mimo wszystko chociaż trochę uda ci się do tego powrócić :)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. W koszykówkę nigdy grać nie lubiłam i nie potrafiłam trafić do kosza także tym bardziej podziwiam Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejj jak ja kocham koszykówkę :)
    niestety, przez problemy z kręgosłupem
    w ogóle nie mogę uprawiać sportu. ale
    liczę na to że jeszcze kiedyś zagram,
    może zagramy razem? :) ja też pisze
    maturę, ale zacznę sie uczyć... hmm...
    może tydzień wcześniej :D
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też najbardziej lubię koszykówkę, ale ze sportem nie wiążę żadnej przyszłości. Moje gimnazjum słynie z siatkówki, więc jak można się domyślić gramy w nią ciągle! Zaczynam się do niej przyzwyczajać, ale siatkarki ze mnie nie będzie :D
    http://martha-marthaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wolimy siatkówkę od kosza, ale to super, że masz taką pasje :)
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszykówka jest u mnie pomiędzy piłką nożną, której nienawidzę, i siatkówką- moją pasją i miłością. Swoją drogą, też kiedyś napisałam post o siatkówce, tylko mój był dużo dłuższy!;)

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszykówka to zdecydowanie nie moja bajka, ilekroć chciałam i miałam dobre chęci, nie wychodziło mi :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie że inetersujesz się sportem, teraz robi to niestety coraz mniej młodzieży

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam że masz pasje, ja koszykówkę bardzo lubię :)
    Mój Blog - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam koszykówkę :)
    wspólna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim ulubionym sportem jest taniec jak i siatkówka oraz tenis :)
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię grać w kosza, chociaż jestem niska i nie jest mi łatwo grać. Mimo to to jeden z moich ulubionych sportów na WF :)

    Pozdrawiam!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – KONKURS I NOWY POST KLIK ✿ ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię koszykówki, ogółem nie lubuję się w sporcie ;)
    Wow, 374 dni ćwiczeń, coś nierealnego dla mnie ;o

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. czasami lubie sobie pograc fajna pasja ! dziekuje za odwiedziny Obserwuje !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety nie przepadam za tym sportem, może dlatego że jestem bardzo niska. Ale powodzenia w rozwijaniu pasji!
    Obserwujemy?
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. you are in point of fact a excellent webmaster. The site
    loading velocity is amazing. It kind of feels that
    you're doing any unique trick. Furthermore, The contents are masterwork.
    you've done a great job in this topic!

    Take a look at my weblog Handphone Dengan Kamera Depan Terbaik

    OdpowiedzUsuń
  18. W szkole zawsze lubiłem bardziej grac w koszykówkę niż siatkówkę.Tylko że ani w jednym ani drugim kariery nie zrobiłem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.