sobota, 31 grudnia 2016

To był dobry rok! #285

Rok 2016 powoli się kończy. Nie wiem jak to się stało, że tak szybko zleciał, nie wiem kiedy, ale taka kolej rzeczy. Jeden rok odchodzi, przychodzi następny. Czy ten rok był dla mnie dobry/udany? Nie mogę nic innego napisac jak to, że był, a nie, nadal jeszcze jest to bardzo dobry i szczęśliwy rok. Prawda jest taka, że od 3 lat każdy rok jest dobry, ponieważ mam przy sobie najważniejszą osobę dla mnie, mam miłośc i daje miłość. 
Jednak to dopiero w tym roku udało mi się osiągnać to co planowałam od bardzo dawna i układa się tak jak chce.
   
Luty-marzec pokazał mi, że trzeba walczyć o swoje marzenia, nawet te najmniejsz i walczyć o siebie, o swoje i nigdy się nie poddawać. Co przyczyniło się do tego co pisałam wyżej, czyli osiągnięcie swoich postanowień z dzieciństwa(?) Zdana matura, studia, zamieszkanie z najwaspanialszym mężczyzną na całej ziemi! Dopiero grudzień dał się we znaki - chyba najgorszy miesiąc z całego roku, ale przecież nie może być zbyt kolorowo. A najważniejsze jest to, że kolejny rok spędziłam z miłością mojego życia i wydaje mi się, że to jest najpiękniejsze i najlepsze co mnie spotkało nie tylko w tym roku a we wszystkich 3 razem wziętych. 

Niestety rok nie był dobry jeżeli chodzi o zdrowie.. które ponoć jest najważniejsze.


Postanowień na nowy rok nie mam, jak co roku. Nadal będę ćwiczyć, zdrowo się odzywiać, czytać książki i słuchać tego samego gatunku muzycznego. Życzę sobie tylko aby ten rok był również dobry, aby udało mi się osiągnąć to o czym marze i żebyśmi razem byli szczęsliwi, ale to już zależy tylko od nas. I żebym przetrwała sesje egzaminacyjną i wszystko pozaliczała. I bym już przestała się denerwować bez powodu i znalazła czas też na bloga. 

Wam życzę oczywiście aby przyszły rok był szczęśliwy i udany. Spełniajcie swoje marzenia i nie poddawajcie się nigdy. Życzę wam byście nie zapominali o tym co w życiu jest najważniejsze. Szczerych i prawdziwych przyjaciół. I oczywiście miłości, prawdziwej *Świat potrzebuje miłości* W życiu liczy się tylko miłość, możecie mi wierzyć lub nie, ale tak jest.


3 komentarze:

  1. Sczęśliwego Nowego Roku :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło przeczytać o kolejnej osobie, która podobnie jak ja miała dobry rok :) Żeby 2017 był jeszcze lepszy. Pozdrawiam i zapraszam na : http://womaninthemirroruk.blogspot.co.uk/ Odpowiadam na wszystkie obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.