piątek, 12 października 2012

#4.

Wczoraj wolne, dzisiaj bezsensowne siedzenie w szkole do 12.30 i nie robienie dosłownie nic, mogłam zostać w domu, to chyba byłoby lepsze. Mimo wszystko nie było tak źle. I mój telefon umie czytać w myślach ;) . Ściągnęłam gre, która bardzo mi się podoba mam nadzieje tylko, że bedzie można ją zainstalowac i będzie działać, bo podobno wymagania ma duże. Czekam teraz do 20.40 na Rodzinka.pl potem w końcu obejrze 'Nad życie' chciałam na to jechać do kina, ale nie wyszło i teraz udalo mi się to źnaleźć na necie i ściągnąć. Miałam jutro iść z Ulą na zdjęcia, ale mnie zostawiła i pojechała w góry, beze mnie. I jest problem nie wiem co robić, myślałam, że nie będę się tym przejmować, ale chyba byłam głupia, bo tak naprawdę to jest czym i nie ma z czego się cieszyć, ale jak zawsze 'co ma być to będzie'.


Kiedyś uważałam ten kawałek za beznadziejny,
jednak po przesłuchaniu go setny raz, uważam, że jest zajebisty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.