sobota, 13 października 2012

#5.

"Pytasz o mój styl bycia ? Zacznę od tego, że do perfekcji opanowałam sztukę ranienia innych. Potrafię w najmniej oczekiwanym momencie obudzić w sobie tą zimną, wyrachowaną sukę. Umiem niszczyć ludzi psychicznie, jestem jak armagedon. Trudno ogarnąć mój sposób myślenia, a tym bardziej ironię, czy sarkazm, którym posługuje się na okrągło. Oprócz tego przeklinam, jestem ordynarna, wredna, bezczelna, chamska, głośna i tak dalej. Ale to nic, bo najważniejszym osobom nigdy nie zrobiłam i nie zrobię krzywdy. Możesz być pewna oni są okryci pewnego rodzaju powłoką. Dzięki której się wyciszam." Dokładnie ;) . 

I żeby pograć w grę będę musiała przechodzić na kompa,
super.. ale wytrzymam, bo musze ją przejść.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.