środa, 10 października 2012

#3.

Nic nie jest tak jak powinno. Nic się nie układa, tęsknie z dnia na dzień bardziej i coraz trudniej mi sobie z tym pordzaić. Do tego ból zęba od kilku dni mnie wykańcza. Pogoda mnie dobija, chociaż lubie czasami deszcz i tak na niego popatrzeć. I lubie sobie robić z 9lekcji 6, ale  wydaje mi się, że lepsze było by 9lekcji i brak bóla brzucha. Mam taką niechęć do wszystkiego jak nigdy. Powinnam sobie zrobić jutro wolne i chyba tak zrobie. Z drugiej strony chyba jestem szczęśliwa, a będe jeszcze bardziej jak to się okaże prawdą i może nie powinnam, ale licze na to. // Teraz to się dopiero zacznie fajna zabawa ;).

I ciągle Cie kocham.. 


"Kurwa jak to głupio się skończyło, zabił ją chłopak co wczoraj wyznał jej miłość."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.