środa, 10 października 2012

#2.

Nie mam ochoty na nic, nic mi się nie chce.. Pisac tego też mi się nie chce.
Chciałabym coś zmienić, chciałabym przeżyć to wszystko jeszcze raz z TOBĄ, nawet nie wiesz jak bardzo tęsknie, jak bardzo CIE potrzebuje, ale to już bez znaczenia. Nie raz chce napisać tylko później uświadamiam sobie, że nie ma już po co, że pewnie i tak tego nie chcesz.. W końcu jakbyś chciał to byś się odezwał. Nie potrafię przestać myśleć o TOBIE i o tym wszystkim co było między nami. Nie wiem czy będę potrafiła teraz z kimś być, zresztą nie chce być z nikim, nie teraz, później też nie, chce CIEBIE, oddałabym wszystko za to, żebyś mnie jeszcze raz przytulił. Myślałam, że z dnia na dzień będzie lepiej, wiem, że nie od razu po 2dniach, ale jest coraz gorzej, coraz bardziej tęsknie. Te wieczory i poranki mnie przerażają. Mówiłeś, że osobno będzie nam lepiej, nie jest. Jest gorzej.. "Stoje i mokne i to nie deszcz tylko łzy." Nikomu już nie zaufam tak jak ufałam TOBIE i nie mam zamiaru zapominać ani o TOBIE ani o tym co było między nami, nie chce.. KOCHAM CIĘ!. //

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.