wtorek, 15 lipca 2014

Znikam. #168.

Chyba czas zniknąć z bloga na może jakiś miesiąc, może dwa. Potem jednak 4 klasa i będzie jeszcze gorzej. Nie chce mi się tu nic pisać i go prowadzić i to już któryś raz.. Chyba następnym razem pojawię się tu dopiero z kolejnymi efektami moich ćwiczeń.. wątpię, że wcześniej. Czekam na sierpień.. na te parę dni.

Ćwiczenia idą mi bardzo dobrze, nie poddaje się! dążę do mojego celu. W zasadzie już go osiągnęłam, bo 15 kilo mniej już jest, ale jeszcze jedno przede mną. Zmieniłam w niedziele trochę plan ćwiczeń. I jestem z tego zadowolona, a najbardziej z ćwiczeń które dodałam z insanity! Muszę także zrobić jakiś dzień na odpoczynek i brak ćwiczeń, ale z tym będzie ciężko ;)


Muszę zregenerować siły.. 
Kocham Cię Tomek, najmocniej ;* .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.