środa, 6 sierpnia 2014

Altana - recenzja książki. #169.

Cześć! przychodzę do was z kolejną recenzją książki, która dziś skończyłam czytać i która zasługuje na opisanie jej tu i oczywiście polecenie. Miałam tu nie wchodzić, ale myślę, ze będę właśnie tu pojawiać się z recenzjami książek i efektami moich ćwiczeń.

Altana - Do książki podchodziłam sceptycznie, myślałam na początku po przeczytaniu opisu, że nie będzie aż taka ciekawa. Jednak po przeczytaniu pierwszych kilku kartek co raz bardziej mnie wciągała i ciekawiła. Niestety lub stety do 140 strony wydaje mi się, że książka jest bardziej dla dziewczyn/kobiet po prostu osób płci żeńskiej.

Historia jest oparta na prawdziwym wydarzeniu. ''Miejscem rozgrywania się akcji jest Kotlina Kłodzka, rok 1997, lipiec. Największa i najbardziej tragiczna w dziejach Polski powódź. Małe osiedle w którym mieszkają Maria i Maks, zostaje znienacka odcięte od świata. Para bohaterów musi stanąć z groźnym żywiołem. Małżonkowie, traktujący dotychczas życie z lekkim przymrużeniem oka, muszą wykazać się hartem ducha.'' - Mimo, że akcja rozgrywa się w scenerii klęski żywiołowej, jest sympatyczną i niepozbawionych akcentów humorystycznych opowieścią o dwójce dojrzałych ludzi.

W wyniku wielkiej powodzi w lipcu 1997 roku, która nawiedziła tereny południowej Polski, śmierć poniosło 55 osób. Straty oszacowano na 12mld złotych. 7000 ludzi straciło dach nad głową. Kataklizmowi nie oparły się nawet duże miała. 


Książkę jak najbardziej polecam każdemu.. bo warto ją przeczytać, jest jedną jak dla mnie z lepszych książek do której pewnie jeszcze kiedyś wrócę jak i do 'Nieczystej gry'.  Z tylu widać książki, które czekają na półce na przeczytanie. Myślę, że do niedzieli do wyjazdu przeczytam 'Miły grzech' dobrze by było..  U mnie? Jak najlepiej. Ćwiczenia też idą dobrze, w sobotę chyba napisze o efektach i dodam do tego zdjęcie. I czekam do niedzieli na wyjazd z najlepszym chłopakiem na świecie.. 


Dobra książka to rodzaj alkoholu - też idzie do głowy.

1 komentarz:

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.