poniedziałek, 17 listopada 2014

Dzisiejszy pech. #204.

Cześć! Znów mnie tu długo nie było, ale nie mam kiedy ogarnąć tego bloga.. Pierwszy raz w życiu chyba mój sennik się sprawdził, który przepowiedział, że szczęście razem z pechem będą się przeplatać. Dzisiaj spotkał mnie pech od samego rana. W nocy moja kochana kotka nie dała mi spać, bo całą noc piszczała.. ale to chyba z powodu nie zjedzenia tabletki na ruje. Największy pech spotkał mnie rano gdy chciałam jechać do szkoły samochodem! Odmroziłam sobie szyby, chce odpalić a tu bum! Niestety nie odpalił mi i poszedł do naprawy.. mam nadzieje, że to nic poważnego. Starczy mi na dzisiaj tych złych wiadomości i lepiej by było jakby się ten dzień już skończył.




Nie mam żadnych nowych zdjęć! kompletnie nic..  Ogólnie wszystko się ładnie układa, nie jest tak źle. W szkole też nie najgorzej, za tydzień próbne maturki. Spać bym poszła bardzo chętnie, a muszę coś się pouczyć.. ;)) Miłego dnia o oby nie był tak pechowy jak mój! / Kocham mojego Tomka!


'Sporo wiem o przemijaniu, wiem jak może boleć serce.
Mimo wszystko kocham życie, bo mi daje szczęście.'




8 komentarzy:

  1. Nienawidze poniedzialkow ;/

    Zapraszam kochanie do mnie na rozdanie z oasap :
    http://gertrama.blogspot.com/2014/11/konkurs-oasap-cap-coat-giveway.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam Tomka. :D
    Ja mam całkiem fajny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to zycze ci zeby z samochodem nie bylo mega zle! . Oczywiscie powodzenia na probnych maturach! Bedzie dobrze zobaczysz ;))

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie dobrze! (Po burzy zawsze wychodzi słońce :))
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pech każdemu czasem się zdarza niestety :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. współczuję :(
    mam nadzieję, że szybko odzyskasz samochód :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak coś się psuję to wszystko na raz, ale bedzie dobrze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz odwiedziny na moim blogu ♥ . Wchodzę na każdego bloga więc wystarczy zostawić link! Obserwuje każdy blog, który mi się spodoba.